אנחנו ב"מרמלדה2" מאמינים שמרבית הבעיות יכולות להיפתר בעזרת דיון חופשי.
לכן אנו מציעים לקונים ולמוכרים לפנות זה אל זה באופן בטוח וישיר, שלא חושף פרטים אישיים,
וניתן למעקב והוכחה במידת הצורך – בעזרת היסטוריית ההודעות שלכם, המחכה באיזור האישי.
זה גם המקום עבור שני הצדדים – המוכרים והקונים – לברר עוד פרטים על הפריט, על האיסוף העצמי, לשאול את כל השאלות החשובות לפני הקניה ולהכיר מעט יותר. אין כמו קניה אישית מאדם פרטי… הכי עוזר לייצר לקוחות חוזרים!
אז איך תקבלו הודעה חדשה? או איך תיפנו אתם למוכרים אחרים באתר?
בתוך כל עמוד פריט, בחלקו התחתון ולצד תמונת המוכר.ת תמצאו אייקון בועת דיבור.
לחיצה עליו – תפתח בפניכם אופציה לשלוח הודעה למוכר.ת.
אנחנו נודיע לכם (במייל) כאשר תתקבל תשובה בצ'אט.
לאחר שתסיימו לברר את כל הפרטים שחשוב לכם לדעת לפני / אחרי הקניה –
חזרו לעמוד הפריט ולהחליט אם לרכוש אותו מיד או להוסיף לסל הקניות.
כדי להמשיך ולשוחח עם כל מי שפניתם אליו או פנה אליכם – היכנסו לאזור "הפרופיל האישי", אז מרכז "ההודעות שלי"
שם מחכה לכם באופן מרוכז כל ההודעות שקיבלתם או שלחתם.
זה המקום להיזכר מי כתב לכם ולגבי איזה פריט; או אל מי פניתם אתם בצ'אט, לענות או לשאול אחרים לגבי התלבטויות לפני או לאחר הקניה; פרטים שאינם ברורים למי מהצדדים, וכולי.
שימו לב! התשלום במרמלדה2 מתבצע אך ורק דרך האתר!
לכן אנחנו ממליצים מאוד שלא לתת את מספר הטלפון שלכם בצ'אט;
על מנת שנוכל להגן עליכם באופן המפורט בתקנון האתר.
רק לאחר השלמת העסקה באתר – הקונים והמוכרים יוכלו לקבל הודעה
ובה כתובת ומספר הטלפון לקביעת איסוף עצמי או בירור פרטים נוספים.
צ'יטוט נעים…
כעת, מוזמנים לעבור לקטגוריות הבאות באזור האישי:
"פרופיל מוכר.ת"; "ההזמנות שלי"; "הפריטים שלי"; או "לעמוד החנות שלי"…