למי מאיתנו זה לא קרה:
חוזרים הביתה עם השופינג באגז – ופתאום במחשבה שניה, במדידה מול המראה הפרטית – מתחרטים על הקניה.
או יותר חמור – מגלים שמה שקניתם אונליין והובטח על המסך – לא תואם את המשלוח שזה עתה קיבלתם.
מבאס, אבל יכול לקרות…
אולם – במרמלדה2 אנשים פרטיים רוכשים מאנשים פרטיים אחרים, שאינם מחוייבים (בניגוד לחנות ובית עסק מסחרי) להציע החזר כספי או מדיניות החזרות. במילים אחרות:
אין כל חובה מבחינת מוכרי מרמלדה2 לקבל חזרה פריטים עליהם התחרטתם ולהחזיר את כספכם.
עם זאת – במקרים מסויימים, ואך ורק במידה שביצעתם את העסקה בתוך האתר ובעזרת חברת התשלומים שלנו "משולם GROW" ייתכן ואתם זכאים להחזר כספי, במסגרת תכנית הבטחון לקונה ולמוכר של מרמלדה2, ובתנאי שאתם עומדים בתנאי הזכאות:
- על כל פריט שנמכר באתר – יש לשלם מראש, בכל מגוון כרטיסי האשראי ואפליקציות התשלום.
2. כל תשלום המתבצע באתר, עובר דרך חברת התשלומים והסליקה "משולם GROW", ישירות לחשבון הבנק של המוכרים, אולם רק לאחר תקופת השהייה קצרה, המעניקה טווח של 10 ימי בטחון.
3. במהלך תקופת השהייה זו – אנחנו מגנים על 2 הצדדים המעורבים בעסקה –
כך שמצד הקונים – במידה והפריט לא יגיע או יתברר כשונה מהמובטח והמפורסם באתר – כספם יוחזר להם מאיתנו.
ומצד המוכרים – התשלום מובטח ומאובטח אצלנו, ויעבור ישירות אליהם ללא אפשרות לבטל או להכחיש עסקה, אך רק לאחר שליחת הפריט הנכון.
- כלומר זכאותכם לקבלת החזר כספי – תלויה בנסיבות ומועד ההחזרה, כדלקמן:
א. פריט שרכשתם לא הגיע ולא נוצר קשר עם המוכרים:
אם ממועד הרכישה עברו 4 ימי עסקים ולא קיבלתם את הפריט,
או אם טרם נוצר קשר עם המוכר בעניין קביעת מועד לאיסוף עצמי או לאיסוף מחברת תאי האחסון DONE (תלוי בבחירת שיטת המשלוח שלכם) – הנכם רשאים להודיע לנו ואנחנו נשהה את התשלום.
אם עד תום 10 ימי עסקים ממועד ההזמנה – לא יתקבל אישור מכם – כי הפריט הנכון הגיע אליכם, העסקה תבוטל וכספכם יוחזר אליכם, לאמצעי התשלום איתו ביצעתם את הרכישה.
על כן – שימו לב היטב והיו עירניים – אם לא תעדכנו אותנו בטווח 10 הימים הבטוחים – לא נוכל לעזור ולהחזיר את כספכם.
ב. במידה והפריט שהגיע אליכם שונה מכפי שפורסם:
אם הפריט שונה משמעותית מבחינת מידה, מצב הפריט או צבע – מכפי שהוצגו באתר – תוכלו לפנות אלינו 4 עד 9 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה ואנחנו נוכל לעצור את התשלום, לבטל את העסקה ולהחזיר את כספכם. לא כולל התשלום תמורת החזרת הפריט למוכר (מחלוקות בעניין הזה – תצטרכו ליישב בעצמכם).
אם עד תום 10 ימי עסקים ממועד ההזמנה – לא יתקבל אישור מכם – כי הפריט הנכון הגיע אליכם, העסקה תבוטל וכספכם יוחזר אליכם, לאמצעי התשלום איתו ביצעתם את הרכישה.
על כן – שימו לב היטב והיו עירניים – אם לא תעדכנו אותנו בטווח 10 הימים הבטוחים – לא נוכל לעזור ולהחזיר את כספכם.
ג. במידה והתחרטתם או שיניתם את דעתם לגבי הרכישה –
קניתם פריט שאינו מתאים לכם? התחרטתם על הקניה?
לתשומת לבכם – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.
אין כל חובה למוכרים פרטיים לקבל חזרה פריטים ולהעניק לכם זיכוי כספי.
מה בכל זאת ניתן לעשות?
ראשית – צרו קשר כמה שיותר מהר עם המוכר.ת והסבירו את המצב.
פרטים אישיים של המוכר.ת נשלחו אליכם במייל סיכום ההזמנה – כתובת אימייל ו/או טלפון.
כמו כן, תוכלו להשאיר גם הודעה במרכז ההודעות שבאזור האישי שלכם (חפשו בעמוד הפריט שרכשתם או בחנות המוכר.ת – אייקון בועית דיבור והחלו לצ'וטט ביניכם על אופן ההחזרה).
אם לא תצליחו למצוא את פרטי המוכר – פנו אלינו דרך הוואטסאפ, של מרמלדה2, וננסה לחבר ביניכם.
שנית – נסו לקבוע ביניכם דרך ההחזרה של הפריט והחזרת התשלום באופן הנוח ביותר עבור שני הצדדים. אולם אל תשכחו:
אם סיכמתם שהפריט יישלח חזרה למוכר.ת – וודאו שיש לכם מספר מעקב רשום שיוכיח בהמשך כי החבילה אכן חזרה למוכר.
שלישית – במידה ועשיתם שימוש בפריט או שעבר זמן רב מאז הרכישה ובכל זאת התחרטתם –
במקרה כזה, או במידה ואין אפשרות להחזיר את הפריט –
ממליצים מאוד לפרסם את הפריט בעצמכם, ולמכור אותו הלאה בקלות!
הנה כל מה שצריך לדעת כדי להפוך למוכרים באתר, בלי בעיה.
לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.