מרכז ההודעות שלי

רוצים לברר פרטים נוספים בטרם קניית הפריט? לברר מידע לגבי האיסוף והזמינות של המוכר? אולי סתם להבין לעומק מה רואים בתמונות ואם הג'ינס זקוק לניקוי יבש? אין בעיה! בתוך כל עמוד פריט – תמצאו מתחת לכפתורי הקניה והמידע עליו מעין ת.ז. קצרה של המוכר.ת – עם השם המלא ומאיזו עיר בארץ ניתן לאסוף את הפריט:

לחיצה על פס תעודת הזהות תוביל לעמוד המוכר.ת – שם תוכלו להציץ בעוד פריטים שפירסמו אותם מוכרים. 

לחיצה על אייקון בועת הדיבור שבתעודת הזהות – תפתח בפניכם צ'אט:

אולם במידה ואינכם מחוברים עדיין לאתר – תצטרכו רק להתחבר ולהזדהות בטרם תוכלו לשוחח עם המוכרים באתר:  

 

זה המקום והדרך היחידה לשלוח הודעות למוכר.ת ולברר פרטים נוספים על הפריט שחשוב לכם לדעת עוד לפני קנייתו. 

 

שימו לב! פרטי המוכרים (טלפון, מייל, כתובת) לא ייחשפו עבורכם עד לאחר סיום הרכישה, ואנו ממליצים גם לכם לא לחשוף את פרטיכם האישיים למוכר לפני השלמת העסקה. זאת בכדי להגן ולהבטיח את פרטיותכם ואת נאותות העסקה על פי תקנון האתר.

בסיום הצ'אט – תוכלו לחזור לעמוד הפריט ולהחליט אם לרכוש את הפריט מיד; או להוסיפו לסל לקניה בהמשך.

 

ההודעות ששלחתם למוכר.ת – יישמרו עבורכם תמיד ב"איזור האישי", במרכז ההודעות שלכם, אליו ניתן להגיע בקלות בכל רגע, בלחיצה על אייקון של דמות בתפריט הראשי המלווה את הגלישה שלכם באתר:

 

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?