קיבלתם בקשה מהקונה להחזר כספי? מבאס, אבל יכול לקרות. כך תעשו זאת נכון:
ראשית, חשוב שתדעו מה סיבת ההחזר –
אם הקונה שלכם פשוט התחרט/ה על הקניה מכל סיבה סובייקטיבית,
דעו שאין לכם – כמוכרים פרטיים – כל חובה שהיא להחזיר זיכוי כספי.
זה תלוי רק בכם וברצון הטוב שלכם לייצר חווית קניה נעימה ולקוחות חוזרים.
אם החלטתם שלא לזכות – תוכלו להפנות את הקונה שלכם לעוד פרטים על מדיניות ההחזרה באתר ומה עושים במקרה כזה בכתבה שכאן.
אבל, וזה אבל גדול –
יש מקרים בהם אנחנו כגוף המתווך ניאלץ לבטל את הקניה, כך שהכסף של הלקוח יוחזר לו, או כלל לא יעבור אליכם.
באילו מקרים תבוטל הקניה?
עברו 5 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ולא הצלחתם לספקה?
אולי שלחתם את המוצר הלא נכון או לכתובת הלא נכונה?
מצב או פריטי הפריט אינם תואמים למה שפירסמתם? (מידה, צבע, מצב הפריט אינו כפי שפירסמתם…)
הפריט כבר נמכר באופן אחר, לא עדכנתם את המוצר במרמלדה2 ובטעות קנו אותו במקביל למרות שאינו ברשותכם יותר?
אולי החלטתם לבטל ולזכות את הקניה מכל סיבה שהיא? אין בעיה.
הודות לתכנית הבטחון לקונה ולמוכר של מרמלדה2, אנחנו דואגים להשהות את התשלום שמגיע לכם מאת הקונים, כדי לאפשר טווח בטחון של 4 ימים עסקים במהלכם תתבקשו לשלוח את הפריט, והקונים יתבקשו לאסוף אותם.
החל מהיום ה-5 לביצוע ההזמנה – רשאי הקונה לעדכן אותנו כי הפריט טרם התקבל, או התקבל אבל שונה מכפי שפורסם – העסקה מושהית.
אם עד תום יום העסקים ה-9 לא נקבל אישור כי הפריט התקבל / זהה למה שפורסם – ניאלץ לבטל את העסקה – והכסף המושהה יחזור לקונה, מבלי שאתם תצטרכו לזכות אותם.
אך שימו לב, הזיכוי יסופק אך ורק במידה והעסקה אכן נעשתה באמצעי התשלום באתר "מרמלדה2". בכל דרך אחרת של ביצוע תשלום לא נוכל לעזור לכם ואתם תיאלצו לזכות את הלקוח בעצמכם.
לתשומת לבכם – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.
לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.