מרמלדה מרקט גובה עמלה עבור המכירות בחנותכם ושירותים נוספים באמצעות כרטיס האשראי המוזן במערכת.
מועד החיוב החודשי הינו 15 לחודש.
ישנן מספר סיבות שבעקבותן החיוב החודשי נכשל, כגון, תוקף האשראי הסתיים, סירוב מחברת האשראי, האשראי חסום וכו׳.
כאשר החיוב החודשי נכשל, נוצר חוב בחנותכם.
ניתן לעדכן באופן מהיר ופשוט את פרטי האשראי העדכניים ובכך להימנע ממצב זה.
איך עושים זאת?
צפו בסרטון ההדרכה הקצר או עקבו אחרי ההוראות מטה
1. היכנסו להגדרות החנות
2. לחצו על לשונית ׳ אמצעי תשלום עבור חיוב שירותים ועמלות׳
3. מלאו את כל השדות
4. לחצו על ׳המשך׳
מיד לאחר מכן תועברו לעמוד אישור בו המערכת מודיעה שהפרטים נשמרו בהצלחה.
במידה ולא הגעתם לעמוד זה, יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית לעזרה.