מייל סיכום המכירות החודשי נשלח באופן אוטומטי ע״י המערכת בכל 5 לחודש העוקב.
מייל הסיכום מכיל את הנתונים הבאים אודות החודש האחרון:
- סך כל המכירות בחנותכם בחודש האחרון
- סך כל העמלות בעבור המכירות האורגניות ומכירות קמפיין גוגל (במידה והיו) לחיוב במועד הקרוב
- סך כל השירותים הנוספים (במידה ורכשתם)
- סך החוב מחודשים קודמים (במידה וקיים)
במידה ויש הזמנות שמופיעות במייל סיכום, אך מסיבה כזו או אחרת הן בוטלו/זוכו, ניתן לערער על עמלת המרקט באמצעות המצאת אסמכתת זיכוי הלקוח מטעם ספק הסליקה בחנותכם.
את האסמכתא יש לשלוח לצ׳אט התמיכה שלנו לא יאוחר מה10 לחודש.
ב14 לאותו חודש המערכת תחייב באופן אוטומטי את פרטי האשראי השמורים.
אולי יעניין אותך גם:
במידה ותרצו לעדכן את פרטי האשראי או להסדיר חוב עבר, ניתן למצוא את המדריך המלא לעדכון פרטי האשראי עבור חיוב שירותים ועמלות