התגיות קריטיות להצלחת חנותכם ועוזרות לכם למכור יותר!
לדיוק התגיות יש השפעה גדולה וישירה על הניראות שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ומכאן על המכירות בחנותכם.
מומלץ מאוד לשייך 10 תגיות רלוונטיות לכל מוצר בחנותכם.
ישנה עדיפות לתגיות כביטויים בני שתי מילים או שלוש. למשל – אם העלתם לחנותכם שטיחון אמבטיה – תגיות אפשריות עבורו יהיו – שטיחון אמבטיה / שטיחון לאמבטיה / שטיח אמבטיה לילדים / שטיח אמבטיה סופג // שטיח לחדר האמבטיה
איך עושים זאת?
צפו בסרטון ההדרכה הקצר או עקבו אחרי ההוראות מטה
הוספת תגיות למוצר בודד:
1. כנסו לעמוד עריכת המוצר
2. בחרו בלשונית ׳תגיות׳
3. הזינו בשדה המתאים את התגיות הרלוונטיות
*תוכלו למצוא בהמשך המאמר המלצות והנחיות לבחירת תגיות מדויקות למוצר שלכם.
4. לחצו על ׳שמור׳ בסיום
הוספת תגיות למספר מוצרים במקביל:
1. כנסו לתפריט ׳המוצרים שלי׳
2. בחרו באפשרות ׳הוספת תגיות למוצרים׳
3. כעת תוצג רשימת המוצרים הפעילים בחנותכם עם התגיות הקיימות, סדר המוצרים בדף זה מסודר מהמוצר עם הכי פחות תגיות אל המוצר עם הכי הרבה תגיות.
ליד כל מוצר תופיע שורת התגיות שנתתם לו ובסופה – ציון. אם התגיות מדויקות ומקיפות – הציון יהיה גבוה. אם לא – הציון יהיה נמוך.
תוכלו כמובן לשפר – ותוך כדי לראות אם אתם בכיוון הנכון.
4. ניתן לכתוב תגיות בצורה ידנית או להעתיק משדה אחד לשני.
- כדי להעתיק תגיות תחילה לחצו על "הוסף תגיות" במוצר שתרצו להעתיק את התגיות שלו:
- לאחר מכן לחצו במקלדת על המקשים CTRL + C (להחזיק ביחד) וחכו שכל התגיות יודגשו:
- בשלב הזה עליכם ללכת למוצר שתרצו להעתיק אליו את התגיות, לחצו "הוסף תגיות" והקישו CTRL + V במקלדת:
5.לחצו על ׳שמור׳ בסיום
טיפ המערכת:
מומלץ מאוד להיכנס לעמוד הבית של גוגל – להקליד בתיבת החיפוש את התגית המובילה של המוצר – לדוגמא “שולחן סלון” ולראות איזה עוד הצעות מציע גוגל לפי חיפושים קודמים של גולשים אחרים (ראו תמונות כאן למטה). כך תוכלו לקבל עוד רעיונות לתגיות מגוגל בכבודו ובעצמו (: