כל הרכישות שנעשות באמצעות כפתור הרכישה באתר מרמלדה2 מכוסות תחת תכנית "בטחון לקונה ולמוכר במרמלדה2", המבטיחה קניה מאדם מוכר ומזוהה, ובעיקר – זכאות הקונים לכספם במידה ומתעוררת בעיה עם ההזמנה (והם עומדים בתנאי הזכאות); ובמקביל – מבטיחה מראש את התשלום למוכרים והגנה מפני הכחשות עסקה לא נאותות.
בטחון למוכר במרמלדה2:
אם אתם מוכרים במרמלדה2 וקיבלתם הזמנה בחנותכם – מזל טוב! – אל תהססו לשלוח במהירות האפשרית את הפריט שנרכש. אם הכל כשורה – התשלום מובטח לכם מראש! ומושהה אצלנו לתקופת בטחון של 10 ימי עסקים, כדי לאפשר לפריט להגיע אל הקונים ולוודא את נאותות העסקה. הכסף (לאחר ניכוי עמלות למינהן) יועבר לחשבון הבנק שהזנתם בעת החיבור לאתר, במועד קבוע בכל חודש בחודשו.
אם הקונים ינסו במהלך ימי הבטחון להכחיש ולבטל את העסקה, אך אתם תוכיחו שסיפקתם את הפריט שפורסם ונמכר – התשלום יעבור אליכם כמובטח. לאחר 10 ימי עסקים – אם לא התקבלה כל תלונה – אין כל דרך לבטל את העסקה.
כמו כן – אין אפשרות לקונים להתחרט מסיבות אישיות וסובייקטיביות על הקניה. בתור מוכרים פרטיים (ובניגוד לחנות ובית עסק) – לא חלות עליכם תקנות הצרכן ואין לכם כל חובה להחזיר את כספם של הקונים. זה עניין פרטי התלוי בכם ובפתרון הסכסוך שתציעו מרצונכם האישי לקונים.
בטחון לקונה במרמלדה2:
אם אתם קונים במרמלדה2 – ולא קיבלתם את הפריט שרכשתם תוך זמן סביר (4 ימים ממועד ההזמנה)
או
המוכרים לא יצרו עמכם קשר כדי לתאם איסוף עצמי
או
אם הפריט שקיבלתם שונה משמעותית מהתיאור שבאתר
עליכם לעדכן אותנו על כך – החל מ-4 עד 10 ימי עסקים מביצוע ההזמנה, אנחנו נשהה את העברת התשלום, נבטל את העסקה וכספכם יוחזר אליכם.
אם לא תקפידו לעדכן אותנו בטווח ימי הבטחון (עד 10 ימי עסקים מביצוע ההזמנה) – לא נוכל להחזיר את התשלום שלכם. היו עירנים וצרו קשר במהירות עם המוכרים ואיתנו בכל בעיה בנוגע להזמנה.
שימו לב
"תכנית הבטחון לקונה ולמוכר" לא מכסה את המקרים הבאים:
- רכישות שהתבצעו בלי ללחוץ על כפתור הרכישה באתר מרמלדה2.
- עסקאות שנעשו מחוץ לאתר מרמלדה2.
- עסקאות שהתבצעו לא ברשת / תשלום במזומן.
- פריטים שאינם חומריים כמו כרטיסים או מוצרים דיגיטליים.
- פריטים שהגיעו מאוחר מן הצפוי.
- בעיות קטנות במוצר.
- התחרטות אישית שלכם לאחר הרכישה.
- עסקאות שהתבצעו יותר מ-10 יום לפני הגשת התלונה.
תכנית "בטחון לקונה ולמוכר" תקפה במקרים הבאים:
אם ביצעת את הרכישה באמצעות תשלום באשראי באתר אולם –
- הפריט שרכשת לא הגיע
- הפריט שרכשת שונה משמעותית מהתיאור באתר
- רכשת חבילה של כמה פריטים ואחד מהם חסר
במקרים כאלו – יש לפנות אלינו מיד (ובמקביל גם למוכר.ת) החל מ-4 עד 10 ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה.
בכל מקרה – תוכלו תמיד לפנות גם דרך הוואטסאפ שלנו, ונשמח לעזור, לכוון ולחבר אתכם לאן שצריך כדי לפתור כל בעיה! אפשר לנשום 🙂
לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.
לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.