זוכרים את שלב ההתחברות שלכם אל אתר מרמלדה2? יופי!
אל כתובת האימייל עימה התחברתם אלינו – יישלח אליכם בכל קניה מחדש, מייל כיפי ומשמח, עם הכותרת המרימה:
היי, מכרת פריט באתר מרמלדה2
ובו פירוט כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל לטפל בהזמנה בהקדם האפשרי:
ראשית תוכלו לראות את מספר ההזמנה שלכם
ואז את שם הקונה, האימייל, מספר הטלפון, מה נרכש, ובאיזה סכום.
ולא פחות חשוב – מהי שיטת המשלוח שנבחרה.
בין אם מדובר באיסוף עצמי, ובין אם במשלוח לתאי האחסון של DONE, ההמלצה שלנו היא לטפל מיד בהזמנה, כדי לבסס את מעמדכם כמוכרים מעולים, מהסוג שאליהם הלקוחות יאהבו לחזור.
#
התשלום בעד כל עסקה, יישמר אצלנו לתקופת אבטחה קצרה (כדי לוודא שהלקוחות לא מבטלים את העסקה) ואז יועבר אליכם ישירות לחשבון הבנק.
בכל מקרה ולכל בעיה – מוזמנים לפנות אלינו בוואטצאפ, דרך שירי, הנציגה הדיגיטלית שלנו, שתשמח לעזור בכל עניין ולאתר כל עסקה שנעשתה באתר.
במקביל – מייל נוסף בדבר הרכישה, עם הסכום ופרטי הקונה, יישלח אליכם גם מחברת התשלומים שלנו "משולם GROW" עם הכותרת הכי משמחת באינבוקס:
בוצע תשלום עבור בעל העסק
ובו סיכום ההזמנה ואסמכתא לתשלום שלכם:
זהו, ברגע שייתקבלו שני המיילים הללו – אתם מתבקשים מיד לארוז את הפריטים הנכונים ולשלוח אותם לפי השיטה שבחרו הקונים –
איסוף עצמי: אנא תאמו מיד עם הקונים מתי ומהיכן יאספו את הפריטים.
DONE: הגיעו בהקדם האפשרי אל עמדות השילוח ותאי האחסון של חברת DONE ופעלו לפי ההוראות. כל המידע אודות שליחת פריטים בתאי האיחסון של DONE – בכתבה שכאן.
שימו לב – מעבר לביסוס מעמדכם כמוכרים אמינים המעודדים קניה חוזרת אצלכם בחנות – על הפריט להגיע בתוך 4 ימי עסקים לקונים, מרגע ביצוע ההזמנה. לאחריהם – תתאפשר לקונים האופציה לבטל את העסקה וכספם יוחזר אליהם. על כן – מומלץ לשלוח וליצור קשר עם הקונים מיד עם ביצוע ההזמנה.
לגבי מועד קבלת התשלום המגיע לכם – עברו לכתבה בנושא זה בדיוק במרכז הידע.
שיחקתם אותה, בסט סלרז שכמותכם.
לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.
לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.