ההודעות שלי

אנחנו ב"מרמלדה2" מאמינים שמרבית הבעיות יכולות להיפתר בעזרת דיון חופשי.
לכן אנו מציעים לקונים ולמוכרים לפנות זה אל זה באופן בטוח וישיר, שלא חושף פרטים אישיים,
וניתן למעקב והוכחה במידת הצורך – בעזרת היסטוריית ההודעות שלכם, המחכה כמובן כאן – באיזור האישי. 

איך שולחים הודעה חדשה? ראשית עליכם להתחבר לאתר או לעבור את הליך ההרשמה הראשוני, כדי שהמוכר.ת יוכלו לזהות אתכם ולהתכתב.

 

לאחר הליך ההתחברות הקצר – וגם במהלך הקנייה, עוד לפני שתחליטו אם לרכוש את הפריט או לא –
בתוך כל עמוד מוצר, בחלקו התחתון ולצד תמונת המוכר.ת – תמצאו אייקון בועת דיבור:

 



לחיצה עליו – תפתח בפניכם אופציה לשלוח הודעה למוכר.ת.
אנחנו נודיע לכם (במייל) כאשר תתקבל תשובה בצ'אט.

 זה המקום לברר את כל הפרטים שאינם ברורים לכם עד הסוף – זמינות המוצר? מה אורך השמלה? האם יש כתמים?…עד כמה זה קטן? האם אפשר לבוא למדוד… כל מה שתרצו לדעת ולא הספקתם לשאול:

בסיום השיחה – תוכלו לחזור לעמוד הפריט ולרכוש אותו מיד או להוסיף לסל הקניות, ולשמור לכם.. לפחות לעת עתה… 

 

ברגע שתקבלו הודעה בצ'אט או כדי להמשיך ולשוחח עם כל מי שפניתם אליו או פנה אליכם – תוכלו למצוא בלשונית "ההודעות שלי" באופן מרוכז ובקלות את כל ההודעות שקיבלתם, שלחתם, להיזכר אל מי פניתם או טרם עניתם:

שימו לב! התשלום במרמלדה2 מתבצע אך ורק דרך האתר!
לכן אנחנו ממליצים מאוד שלא לתת את מספר הטלפון שלכם בצ'אט;
על מנת שנוכל להגן עליכם באופן המפורט בתקנון האתר.

רק לאחר השלמת העסקה באתר – הקונים והמוכרים יוכלו לקבל הודעה
ובה כתובת ומספר הטלפון לקביעת איסוף עצמי או בירור פרטים נוספים. 

צ'יטוט נעים…

כעת, אתם מוזמנים לחזור לקטגוריות הקודמת באזור האישי – "ההזמנות שלי"
או להתחבר כמוכרים באתר – ולגלות כמה כיף למכור ולא רק לקנות פריטי יד שנייה… מיד ראינו שיש לכם את הניצוץ!

באיזו מידה מאמר זה עזר לך?