מכרתם פריט באתר? יש!
תחושה ממכרת, תודו…. עכשיו בואו נדבר ביזנס: שואו מי דה מאני!
כעת – לשלוח את הפריט או לחכות לתשלום מהקונה?
כיוון שאצלנו במרמלדה2 – אנשים פרטיים קונים מאנשים פרטיים, כל ההתנהלות חייבת להתבסס על אמינות ובטחון כי הפריט יגיע בהקדם האפשרי. זה אומר שעליכם לשלוח את הפריט שנרכש מיד עם רכישתו! לא להתעכב, אין סיבה. אחרת לא נוכל להעביר לכם תשלום.
זה אומר – שאם שיטת המשלוח שנבחרה על ידכם ועל ידי הקונה – היא באמצעות תאי האחסון של חברת DONE – עליכם לשלוח את הפריט עד 48 שעות מביצוע ההזמנה!
רק כך תוכיחו שאתם מוכרים אמינים, מהירים ותעודדו קניות חוזרות אצלכם בחנות.
השליחים של חברת DONE יעבירו את הפריט עד יומיים מרגע שהכנסתם את הפריט ללוקר – אל תא האחסון שבחר הקונה בעת ביצוע ההזמנה.
הקונים מצידם – מקבלים הודעה כי הפריט הגיע אל הלוקר שבחרו – ויש להם 48 שעות לאיסוף ההזמנה.
אותו הנוהל תקף גם בשיטת איסוף עצמי – אנחנו מאפשרים לכם ולקונים טווח סביר של 4 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה – להשלים את המשלוח ולאסוף את הפריט מכם בכל דרך ונקודה שתקבעו ביניכם.
אם הפריט יגיע ליעדו בטווח של 10 ימים ממועד ביצוע ההזמנה – העסקה תאושר ואתם תקבלו תשלום ב-10 לחודש הקרוב ביותר.
אולם – אם ביום העסקים ה-5 לביצוע ההזמנה נקבל הודעה מצד הקונה כי הפריט לא הגיע / או הגיע אבל שונה מכפי שפירסמתם, התשלום יושהה עד לבירור מצידנו.
אם עד תום יום העסקים ה-9 לביצוע ההזמנה – לא נקבל אישור כי הפריט התקבל / או תואם לפריט שפירסמתם – העסקה תבוטל והכסף יחזור לקונה.
לתשומת לבכם, אנחנו מצידנו מעדכנים את הקונים כי החל מיום העסקים ה-5 לביצוע ההזמנה, אם טרם התקבל הפריט – הינם רשאים לעדכן אותנו ואנחנו נוכל בהמשך לבטל את העסקה (ביום העסקים ה-10 לביצוע ההזמנה). על כן – עליכם להזדרז, לשלוח את הפריט, ולעדכן את הקונים כי הפריט בדרך. זו הדרך היחידה להבטיח קניה נאותה בין אנשים פרטיים.
אגב, כל אי הסכמה שעלולה להיווצר בינכם לבין הקונים – שלא נדע, כן? – נשמח לנסות לפתור אתכם גם דרך הצ'אט של מרמלדה2.
בהצלחה!
לתשומת לבך – לא ניתן להחזיר / להחליף פריט או לבטל עסקה במקרה של חרטה על הקניה, על פי תנאי השימוש באתר.
לתמיכה וליצירת קשר – עברו לצ'אט של מרמלדה2.